خودروی برقی جدید تریلسیکر (Trailseeker) سوبارو قابلیتهای آفرود (۴×۴) قدرتمندی دارد، اما برد آن متوسط است.
به گزارش اپست به نقل از انگجت ، سوبارو دومین خودروی تمام الکتریکی خود، تریلسیکر مدل ۲۰۲۶، را در نمایشگاه بینالمللی خودروی نیویورک رونمایی کرد. این خودرو نسخه کمی بزرگتر از اولین خودروی الکتریکی این شرکت، یعنی سولترا، است و احتمالاً بر پایه همان پلتفرم ساخته شده است — پلتفرمی که تویوتا نیز در خودروی شاسیبلند الکتریکی BZ4X خود از آن استفاده میکند.
تریلسیکر بلندتر از سولترا است و فضای بار بیشتری دارد، اما از نظر طراحی کلی شبیه به آن مدل است و خطوط بدنه مشابهی در امتداد درها و گلگیر عقب دارد. همچنین دارای همان نوع پانلهای پلاستیکی در اطراف گلگیرها است، که یکی از ویژگیهای بحثبرانگیز سولترا بود.
برد حرکتی نقطه قوت تریلسیکر نیست، زیرا به یک باتری لیتیوم یونی نسبتاً کوچک ۷۴.۷ کیلووات ساعتی مجهز شده و حداکثر برد آن تنها ۲۶۰ مایل است. شارژ کردن نیز به دلیل محدودیت ۱۵۰ کیلوواتی، فوقالعاده سریع نخواهد بود. با این حال، این شاسیبلند الکتریکی به لطف سیستم پیشگرمایش باتری، قادر به انجام شارژ سریع در شرایط سرد یا گرم خواهد بود، و به لطف پورت NACS و توافق سوبارو با تسلا، میتوانید به هر سوپرشارژری متصل شوید.
خودروی الکتریکی جدید تریلسیکر سوبارو از قابلیتهای آفرود ۴x۴ قدرتمندی برخوردار است، اما برد حرکتی متوسطی دارد.

به نظر میرسد که Trailseeker از نظر عملکرد و قابلیتهای آفرود، ویژگیهای خوبی دارد. این خودرو از یک سیستم تمام چرخ محرک متقارن با دو موتور استفاده میکند که در مجموع ۳۷۵ اسب بخار قدرت تولید میکنند و آن را در ۴٫۳ ثانیه از ۰ به ۶۰ مایل در ساعت میرسانند. همچنین به صورت استاندارد با ۸٫
این خودرو همچنین به فناوریهای کمک راننده مجهز شده است که توسط سیستم EyeSight این شرکت نیرو میگیرد. این فناوریها شامل ترمز پیش از تصادف، هشدار ترافیک متقاطع جلو، سامانههای پایش نقاط کور، هشدار خروج از خط، نمایشگر دید پانوراما، کمک ترمز اضطراری، کمک در ترافیک سنگین، کمک تغییر لاین و کروز کنترل تطبیقی میشوند.
خودروی الکتریکی جدید Trailseeker سوبارو قابلیتهای آفرود ۴×۴ قوی دارد اما برد حرکتی آن متوسط است.

ظاهر داخلی نسبتاً ساده به نظر میرسد، اما دارای یک صفحه نمایش لمسی ۱۴ اینچی است که بزرگترین صفحه نمایش در بین تمام خودروهای سوبارو تا به امروز محسوب میشود. این خودروی برقی با توجه به بازار علاقهمندان به فناوری خود، همچنین یک کنسول وسط پهن ارائه میدهد که به گفته این شرکت، “یک مرکز متمرکز برای دستگاهها و وسایل شخصی جهت نگهداری آسان فراهم میکند.” این شامل دو شارژر ۱۵ واتی، دو شارژر سریع USB-C برای سرنشینان عقب، به همراه پشتیبانی از Apple CarPlay و Android Auto است.
به گفته سوبارو، قیمتگذاری در “اوایل سال ۲۰۲۶” اعلام خواهد شد. با این حال، احتمالاً گرانتر از مدل سولترای این شرکت خواهد بود که در حال حاضر قیمت پایه آن قبل از هرگونه اعتبار مالیاتی ۳۸,۴۹۵ دلار است و همچنین پیش از اعمال هرگونه تعرفه آتی بر واردات ژاپنی خواهد بود.