تست برد دنیای واقعی جیپ اونجر
Jeep Avenger یک کراس اوور کوچک FWD SUV است که قبلاً به طور کامل آن را بررسی کردیم.
به گزارش اپست به نقل از arenaev ،اکنون، ما بر مصرف و بهره وری انرژی آن تمرکز کرده ایم. از آنجایی که این اولین تلاش جیپ برای یک خودروی برقی است، این برند تصمیم گرفته است تا قبل از انتقال این فناوری به مدلهای بزرگتر، آبها را با یک مدل جدید و کوچکتر آزمایش کند.
جیپ اونجر بر روی پلتفرم STLA Small قرار دارد که با سایر مدلهای Stellantis مانند پژو e-2008 و Opel Mokka-e مشترک است. انتقام جو بسیار متفاوت از برادرانش به نظر می رسد، زیرا ظاهری خشن تر و طراحی جعبه دارتر دارد، در حالی که فضای داخلی آن تا حدودی شیک تر است.
FWD Avenger با ۱۱۵ کیلووات (۱۵۶ اسب بخار) و باتری ۵۴ کیلووات ساعت (قابل استفاده ۵۱ کیلووات ساعت) عرضه می شود که اعداد چندان چشمگیر نیستند، اما برای خودرویی با این اندازه وحشتناک نیستند. در زیر می توانید داده های واقعی ما را در مورد نحوه عملکرد آن در برابر برخی وسایل نقلیه مشابه در مسیر آزمایشی ما مشاهده کنید.
همانطور که می بینید، Avenger کوچک در مسیرهای آزمایشی ما عملکرد بسیار خوبی دارد، که شامل رانندگی ثابت با سرعت ثابت در همان مکان ها در طول سفرهای رفت و برگشت برای نفی تغییر ارتفاع و اثرات باد است. دمای محیط ما کمی بالا بود و در ۲۶ درجه سانتیگراد بود، اما همچنان استقامت عالی را ممکن می کرد. چیزی که Avenger را از رتبه بالاتر باز می دارد باتری کوچک آن است که نسبت به سایر خودروهای آزمایش شده کوچکتر است. بنابراین Avenger با وجود کارایی عالی، به خصوص در سرعت های شهری، جزو خودروهای کوتاه بردی است که بررسی کرده ایم.
هنگامی که ما به سمت تست سرعت ۹۰ کیلومتر در ساعت حرکت می کنیم، آیرودینامیک کمتر از ستاره ای آسیب می بیند و مصرف به سرعت بالا می رود.
در بالاترین سرعت آزمایشی ۱۳۰ کیلومتر در ساعت، مصرف در حال حاضر نزدیک به خودروهای بسیار بزرگتر است. در ترکیب با اندازه باتری کوچکتر، این منجر به دور از محدوده بزرگراهی چشمگیر می شود.
اکنون پیشنهاد می کنیم از ویجت زیر استفاده کنید تا محدوده Avenger را در هر ترکیبی از سرعت و دمایی که ممکن است نیاز داشته باشید، بیابید. ما از آزمایشهای دنیای واقعی و یک مدل پیچیده برای ارائه تخمینی استفاده کردهایم که باید تا حد امکان به عملکرد واقعی نزدیک باشد.