• امروز : یکشنبه, ۳ فروردین , ۱۴۰۴
  • برابر با : Sunday - 23 March - 2025
امروز 4
18

تست برد واقعی Hyundai Ioniq 5 77.4 kWh AWD

  • کد خبر : 13138
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰
تست برد واقعی Hyundai Ioniq 5 77.4 kWh AWD

تست برد واقعی Hyundai Ioniq 5 77.4 kWh AWD به گزارش اپست به نقل از arenaev ، هیوندای Ioniq 5 حدود چهار سال پیش برای اولین بار به نمایش درآمد و به سرعت به پرفروش‌ترین خودرو در بخش شاسی‌بلند برقی کوچک تبدیل شد. ترکیب ظاهر رترو و آینده‌نگر آن در بین خریداران هدف بسیار محبوب […]

تست برد واقعی Hyundai Ioniq 5 77.4 kWh AWD

به گزارش اپست به نقل از arenaev ، هیوندای Ioniq 5 حدود چهار سال پیش برای اولین بار به نمایش درآمد و به سرعت به پرفروش‌ترین خودرو در بخش شاسی‌بلند برقی کوچک تبدیل شد. ترکیب ظاهر رترو و آینده‌نگر آن در بین خریداران هدف بسیار محبوب است، در حالی که فضای داخلی ارگونومیک آن باعث خوشحالی بسیاری از رانندگان می‌شود.

تست برد واقعی Hyundai Ioniq 5 77.4 kWh AWD

بررسی دقیق ما از هیوندای Ioniq 5 با باتری ۷۷٫۴ کیلووات ساعت و سیستم تمام چرخ محرک (AWD) به زودی منتشر خواهد شد، اما در حال حاضر قصد داریم روی برد و بازدهی آن در دنیای واقعی تمرکز کنیم. شکل و اندازه آن بهترین آیرودینامیک را نشان نمی دهد، اما باتری ۷۷٫۴ کیلووات ساعتی آن همچنان باید برد قابل قبولی را ارائه دهد.

اینستاگرام اپست

تست برد واقعی Hyundai Ioniq 5 77.4 kWh AWD

ما مسیرهای آزمایشی همیشگی خود را طی کردیم و همان مسیر را در هر دو جهت با سرعت ثابت و در همان مکانی که هر خودروی دیگری را آزمایش می کنیم، طی کردیم. دمای محیط در هنگام تست آیونیک ۵، ۲۳ درجه سانتیگراد بود که برای چنین تستی بسیار نزدیک به هوای عالی است، به این معنی که نتایج هیوندای کمی افزایش خواهد یافت.

تست برد واقعی Hyundai Ioniq 5 77.4 kWh AWD

در پایین‌ترین سرعت تست ما یعنی ۶۰ کیلومتر بر ساعت، آیونیک ۵ از نظر مصرف درخشش ندارد. این خودرو به اندازه مدل‌های بسیار بزرگ‌تر و به مراتب بیشتر از همتای سدان خود، هیوندای Ioniq 6، از برق استفاده می‌کند. این دو خودرو از قوای محرکه مشابهی برخوردار هستند، بنابراین نتایج مشابهی را در سرعت‌های پایین انتظار داشتیم، اما وزن بیشتر و چرخ‌های بزرگ‌تر، آیونیک ۵ را جریمه می‌کند.

مطالب خواندنی :  اولین لپ تاپ هول پانچ دنیا معرفی شد؛ مینی بوک ایکس

در سرعت ۹۰ کیلومتر بر ساعت، آیونیک ۵ کمی جایگاه خود را در رتبه بندی مصرف بهینه می‌کند. به طور واضح، آیرودینامیک خودرو در این سرعت به خوبی عمل می‌کند و دوربین‌های جانبی اختیاری که جایگزین آینه‌های معمولی شده و باعث کاهش مقاومت در برابر هوا می‌شوند، به این معنی است که مصرف آن نسبت به آیونیک ۶ کمتر افزایش می‌یابد.

در بالاترین سرعت تست یعنی ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت، نتایج هیوندای آیونیک ۵ با باتری ۷۷.۴ کیلووات ساعت و دیفرانسیل جلو حتی بهتر است و تقریباً با آیونیک ۶ برابری می‌کند. همچنین آیونیک ۵ به نتایج بهتری نسبت به هیوندای کونا کوچک‌تر دست می‌یابد که این یک دستاورد قابل توجه است.

جای تعجب نیست که هیوندای آیونیک ۵ با باتری ۷۷.۴ کیلووات ساعت و دیفرانسیل جلو به همان اندازه که هست محبوب است. این خودرو ظاهری متمایز و کابینی جادار دارد، اما همچنین برد بسیار مناسبی را ارائه می‌دهد. همچنین زمان شارژ کوتاه و حتی قابلیت شارژ دوطرفه را نیز ارائه می‌دهد.

تست برد واقعی Hyundai Ioniq 5 77.4 kWh AWD

برای پیدا کردن میزان برد آیونیک ۵ در هر ترکیبی از سرعت و دمایی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید، می‌توانید از ابزارک زیر استفاده کنید. ما از آزمایش‌های دنیای واقعی خود و یک مدل پیچیده برای ارائه estimte (تخمین) استفاده کرده‌ایم که باید تا حد امکان به عملکرد واقعی نزدیک باشد.

فروشگاه کوکوهوم
لینک کوتاه : https://www.appest.ir/?p=13138

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

You have not selected any currencies to display