متا به برخی از سازندگان هزاران دلار پاداش برای پستهای Threads ارائه میکند
شرایط دقیق برنامه فقط دعوت شده برای هر فرد ممکن است متفاوت باشد
به گزارش اپست به نقل از اینجگت، متا به برخی سازندگان هزاران دلار در صورت پخش شدن در Threads پیشنهاد می کند. پرداختها بخشی از یک برنامه جایزه جدید فقط دعوتنامه است که به سازندگانی که از جدیدترین برنامه متا استفاده میکنند، پاداش میدهد.
یک صفحه پشتیبانی اینستاگرام جزئیاتی در مورد برنامه پاداش ارائه می دهد که متا به طور رسمی اعلام نکرده است. بیان میکند که سازندگان میتوانند «بر اساس عملکرد پستهای Threads» یا «تعداد پستهایی که ایجاد میکنید» درآمد کسب کنند. به نظر میرسد که شرایط خاص پاداشها برای هر سازنده جداگانه است. این شرکت خاطرنشان می کند: “جزئیات برنامه پاداش ممکن است بسته به شرکت کننده متفاوت باشد.”
به نظر می رسد این برنامه در حال حاضر یک تلاش در مقیاس کوچک است – شرکت از آن به عنوان در حال آزمایش یاد می کند – اما پیش نمایشی از نحوه ظاهر متا برای افزایش تلاش های خود برای استفاده از سازندگان برای افزایش تعامل در سرویس ارائه می دهد. متا قبلاً برای ارسال Reels در فیس بوک و اینستاگرام جوایزی ارائه کرده بود، اما این اولین باری است که این شرکت برای پست ها در Threads پول پرداخت می کند. برنامه جایزه Threads اولین بار در اوایل این ماه توسط Business Insider گزارش شد.
به برخی از سازندگان در حال حاضر هزاران دلار برای پست های با عملکرد بالا پیشنهاد شده است. بر اساس یک اسکرین شات که در Threads منتشر شد، حداقل به یک سازنده برای پستها یا پاسخهای Threads با ۱۰۰۰۰ بازدید یا بیشتر، «حداکثر ۵۰۰۰ دلار» پیشنهاد شد. این مبلغ تقریباً به اندازه پاداش ۱۰۰۰۰ دلاری که سازندگان Reels می توانستند در اینستاگرام کسب کنند نیست، اما هنوز هم بسیار سخاوتمندانه است زیرا پست کردن در Threads به تلاش بسیار کمتری نسبت به فیلمبرداری و ویرایش یک ویدیوی جذاب نیاز دارد.
متا تنها پلتفرمی نیست که سعی دارد سازندگان را با وعده پرداختهای احتمالی جذب کند. X همچنین به سازندگان پرداختهای مستقیم را بر اساس تعامل آنها ارائه میکند، اما این برنامه یک ترتیب اشتراک درآمد برای کاربرانی است که برای اشتراکهای ممتاز پرداخت میکنند.
مارک زاکربرگ هفته گذشته فاش کرد Threads از زمان راه اندازی خود در سال گذشته به طور پیوسته در حال رشد بوده است و بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد. بنیانگذار فیس بوک حدس زده است که این اپلیکیشن روزی می تواند پلتفرم میلیاردی کاربر بعدی این شرکت باشد، اگرچه رسیدن به آن نقطه عطف احتمالا چندین سال طول می کشد. در هر صورت، استفاده از سازندگان محبوب اینستاگرام گام مهمی برای افزایش تعامل در Threads خواهد بود. این شرکت همچنین اخیراً با تیم تیلور سویفت همکاری کرد تا ستاره پاپ را در برنامه تبلیغ کند تا آخرین آلبوم خود را تبلیغ کند. متا به اشتراک گذاشته نشده است، اگر وجود داشته باشد، چه اصطلاحاتی با این ترتیب مرتبط است، اما این تلاش شامل انیمیشن های سفارشی و دیگر “تخم مرغ های عید پاک” برای طرفداران سویفت بود.