مایکروسافت ویندوز را با «سبد مرگ USB» رومینگ تثبیت کرد
به گزارش اپست به نقل از pcworld،ریموند چن، توسعهدهنده کهنه کار ویندوز، در ویدئویی با Dave’s Garage فاش کرده است که چگونه مایکروسافت ویندوز ۹۸ را آزمایش کرده است تا ببیند وقتی با انبوهی از دستگاههای USB متصل میشود، چقدر خوب میتواند کنار بیاید. USB در آن زمان چیز جدیدی بود، بنابراین توسعه دهندگان ویندوز ۹۸ باید با آن تجربه کسب کنند.
“سبد مرگ USB” را وارد کنید. اما بیلدهای بی پایان ویندوز. استفاده از USB Cart of Death اغلب منجر به بررسی یک صفحه آبی روی رایانه ویندوز می شد. این بدان معناست که بیلد ویندوز در حال اجرا بر روی رایانه شخصی تمام شده است و نیاز به بهبود دارد.
۶۴ دستگاه USB در سبد خرید مرگ USB وجود داشت، حداکثر تعداد دستگاههای USB که در آن زمان میتوانستند به رایانه ویندوزی متصل شوند (این رقم اکنون ۱۲۷ است).
توسعه دهندگان ویندوز هر نوع دستگاه USB قابل تصوری را در سبد خرید بسته بندی کردند (یکی از آن چرخ دستی های پستی که برای جمع آوری و تحویل نامه های شرکت استفاده می شود): صفحه کلید، موس، چاپگر، و حتی یک فرمان بازی USB، که سپس برای هدایت آن استفاده می شد. چرخ دستی. همه این دستگاه ها از طریق یک کابل USB به رایانه شخصی ویندوزی متصل شدند. توسعه دهندگان ویندوز از زرادخانه هاب USB برای این امکان استفاده کردند.
این USB Cart of Death از برنامهنویس ویندوز به توسعهدهنده ویندوز هدایت شد و به رایانههای شخصی آنها وصل شد. به محض اینکه ویندوز همه دستگاه ها را شناسایی کرد، توسعه دهندگان آزمایش کردند که آیا صفحه کلید USB متصل شده کار می کند، آیا فرمان بازی به درستی در بازی ها کار می کند و غیره.
یک آزمایش سخت به خصوص اتصال سبد خرید، تماشای ویندوز همه ۶۴ دستگاه و فعال کردن درایورها و سپس جدا کردن دوباره آنها بود. این معمولاً منجر به صفحه آبی مرگ در رایانه شخصی ویندوز می شود. و سپس با USB Cart of Death به رایانه ویندوزی بعدی رفتید. توسعهدهندهای که پشت کامپیوتر خراب نشسته بود، اکنون علت خرابی را جستوجو میکند و کد منبع ویندوز را مطابق با آن تطبیق میدهد… تا اینکه دفعه بعد چرخ دستی USB مرگ روشن شد.
هدف از این آزمایش وحشیانه این بود که بتوانیم دستگاههای USB را هر چند وقت یک بار که در حین کار لازم است، متصل و جدا کنیم. ویندوز نباید از کار بیفتد، اما به کار خود ادامه دهد. خوشبختانه برای ما، توسعه دهندگان در هدف خود موفق شدند.