• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
امروز 0
0

مدیرعامل جدید Bumble در مورد ماموریت حیاتی خود صحبت می کند: ایجاد هیجان در شرکت

  • کد خبر : 12071
  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
مدیرعامل جدید Bumble در مورد ماموریت حیاتی خود صحبت می کند: ایجاد هیجان در شرکت
از زمان عرضه اولیه سهام فوق العاده Bumble در اوج همه گیری، اشتیاق سرمایه گذاران نسبت به این سرویس دوست یابی کاهش یافته است. سهام Bumble در حال حاضر با قیمت تقریبی ۱۱ دلار معامله می شود که فاصله زیادی با قیمت ۷۶ دلاری که در اولین روز حضور خود به عنوان یک شرکت سهامی عام در فوریه ۲۰۲۱ داشت، دارد.

مدیرعامل جدید Bumble در مورد ماموریت حیاتی خود صحبت می کند: ایجاد هیجان در شرکت

فصل مدیران عامل استراتژیک فرا رسیده است

فروشگاه زیبایی سبز

به گزارش اپست به نقل از تک کرانچ ، از زمان عرضه اولیه سهام فوق العاده Bumble در اوج همه گیری، اشتیاق سرمایه گذاران نسبت به این سرویس دوست یابی کاهش یافته است. سهام Bumble در حال حاضر با قیمت تقریبی ۱۱ دلار معامله می شود که فاصله زیادی با قیمت ۷۶ دلاری که در اولین روز حضور خود به عنوان یک شرکت سهامی عام در فوریه ۲۰۲۱ داشت، دارد.

البته، سرمایه گذاران دمدمی مزاج هستند، که این موضوع برای تقریباً هر شرکت سهامی عام یک چالش است. نگرانی بزرگتر برای Bumble خستگی کاربر است. مردم دیگر با همان شور و اشتیاق گذشته برنامه های دوست یابی را دانلود نمی کنند، به این معنی که درآمد کمتری از اشتراک حاصل می شود. به طور خاص، افراد جوان‌تر برای پیدا کردن عشق به پلتفرم‌های دیگری از جمله TikTok، Snapchat و حتی Discord روی می‌آورند.

اکنون، وظیفه لیديان جونز معکوس کردن این روندها است. این یک دستور کار دشوار است و با آن مدیران عامل متعددی روبرو هستند که وظیفه نجات شرکت ها از رکود پس از همه گیری را بر عهده داشته اند: در نشر، خرده فروشی و صنعت خودرو و سایر بخش ها. البته نتیجه کار به دور از قطعیت است. اما جونز، که در ژانویه از Slack به Bumble منتقل شد – جایی که او نیز به عنوان مدیرعامل استراتژیک استخدام شد و پس از تنها ۱۰ ماه آنجا را ترک کرد – یک برنامه بازی دارد، همانطور که او اخیراً در میان سروص صدای ناهارخوری در یک رستوران سانفرانسیسکو توضیح داد.

بخشی از آن به هوش مصنوعی مرتبط است، که رقبای Bumble نیز بیشتر روی آن تکیه می کنند. بخشی از آن به “افزایش حاشیه سود” مربوط می شود. جونز به من گفت که بخش بزرگی از آن، به سادگی بازگرداندن شادی به تجربه‌ای است که دیگر برای تقریباً نیمی از مشارکت‌کنندگان سرگرم‌کننده نیست. بخش اعظم گفتگوی ما در ادامه آمده است، برای اختصار و وضوح ویرایش شده است.

مطالب خواندنی :  امکان دانلود برنامه‌های آیفون از فروشگاه‌های ثالث

مانند بسیاری از مدیران عامل در حال حاضر، شما وارد وضعیتی شدید که تقریباً بلافاصله مجبور به اخراج کارمندانتان شدید – در مورد Bumble، ۳۰٪ از ۱۲۰۰ کارمند. این چیزهای زیادی است که باید به سرعت بفهمید. چطور آن را مدیریت کردید؟

من کمی قبل از شروع کارم مقداری آموزش دیدم. ویتنی [ولف هرد]، بنیانگذار Bumble، در دوره آموزشی من بسیار مشارکت داشت که مسیر یادگیری سازمان را برای من تسریع کرد. او واقعاً از من حمایت کرده است. فکر می کنم این تفاوت زیادی ایجاد کرد. من همچنین به شدت اعتقاد دارم که اگر می خواهید یک تحول ایجاد کنید، واقعاً کامل و متفکرانه این کار را انجام دهید، به طوری که شرکت را در یک فرآیند چند مرحله ای طولانی قرار ندهید.

آگاهی از برند ما بسیار بالاست، این شگفت انگیز است. و اگر از کسی در مورد Bumble بپرسید، آنها می گویند که این در مورد زنان است، و هسته اصلی آن تغییری نمی کند. ما شرکتی هستیم که واقعاً به توانمندسازی زنان اهمیت می دهیم.

اما با نزدیک شدن به جشن دهمین سالگردمان، زمان مناسبی است تا به این فکر کنیم که چگونه به بهترین نحو به ماموریت خود عمل کنیم. برای ما، واقعاً این موضوع مهم است که چگونه امروز و در ۱۰ سال آینده توانمندسازی زنان را بیان کنیم. چیزی که ما واقعاً می خواهیم این است که از اینکه زنان اولین قدم را بردارند به اینکه زنان تصمیم بگیرند [چه کسی اولین قدم را بردارد] برویم. ما به زنان بر اساس آنچه برایشان مفید است، کنترل و انعطاف پذیری بیشتری می دهیم.

آیا فکر می کنید با دعوت از زنان برای برداشتن اولین قدم، Bumble بر افرادی که از این پلتفرم استفاده می کنند تأثیر گذاشته است؟ دوستانم به من گفتند که مردانی که در این پلتفرم ملاقات کرده اند تمایل دارند غیرفعال تر باشند، گاهی اوقات باعث ناراحتی آنها می شود.

آنچه در گذشته دیده ایم این است که بسیاری از مردان به Bumble می آیند که به توانمندسازی زنان اعتقاد دارند. من چند بار این بازخورد را در مورد مردان غیرفعال شنیده ام، اما نه به اندازه کافی. مطمئناً، هدف نهایی ما این است که اطمینان حاصل کنیم مشتریان ما تجربه عالی داشته باشند.

مطالب خواندنی :  مصرف انرژی تراشه A17 اپل بسیار کم خواهد بود

امنیت و هوش مصنوعی حوزه های دیگری هستند که روی آنها تمرکز می کنید. کاربران Bumble در این راه اندازی مجدد چه انتظاری می توانند داشته باشند؟

اگر به پیشرفت این فناوری شگفت انگیز در زمینه دوستیابی فکر کنید، فقط به اندازه داده ها و شیوه های ایمنی یک شرکت خوب و ایمن است. حریم خصوصی مشتریان ما و اعتماد آنها همیشه بسیار قوی بوده است؛ ما همیشه برای ایجاد ارتباطات سالم استاندارد بالایی داشته ایم.

در طی ۱۰ سال گذشته، ما هوش مصنوعی و فناوری زیادی را توسعه داده ایم که واقعاً رفتار را در برنامه ایمن می کند، و می توانیم مدل ها را برای بازتاب ارزش ها و دستورالعمل های ایمنی خود تنظیم کنیم. اما ما می خواهیم آن را حتی فراتر ببریم. بخش بزرگی از ماهیت Bumble طرفداری از سیاست هایی است که تضمین می کند زنان احساس امنیت می کنند، و ما می خواهیم در خط مقدم نه تنها هدایت توسعه فناوری عالی، بلکه همچنین حمایت از سیاست برای امنیت آنلاین باشیم.

بمبل مدت‌هاست که برای اطمینان از اینکه پروفایل‌های کاربر ربات یا کلاهبرداری نیستند، راستی‌آزمایی فیزیکی کاربران را انجام می‌دهد، اما بررسی‌های پیشینه کیفری انجام نمی‌دهد. آیا این با کمک هوش مصنوعی در حال تغییر است؟

بررسی پیشینه یکی از مواردی است که ما در حال بررسی آن هستیم. این یکی از مواردی است که مطمئناً با بازیگران [مختلف] همکاری خواهیم کرد. اما این یک اولویت برای من است. من فکر می کنم این یک گام مهم بعدی برای ما است.

افراد در مورد به‌روزرسانی آینده چه چیزهای دیگری باید بدانند؟

این واقعاً آغاز یک روند جدید نوآوری برای Bumble است. این شروع مجموعه جدیدی از تجربیات است. ما در حال به روز رسانی تجربه پروفایل، به روز رسانی زبان بصری برنامه هستیم، می خواهیم با کاربران خود احساس ارتباط بیشتری داشته باشیم و لحن صدا سرگرم کننده و شاد باشد. ما به هوش مصنوعی نگاه می کنیم تا به تقویت برخی از نقاط عطف در زندگی افراد که به ویژه اضطراب آور هستند، مانند ایجاد پروفایل که می تواند واقعاً چالش برانگیز باشد، کمک کند. ما واقعاً می خواهیم قرار آنلاین دوباره سرگرم کننده شود – این واقعاً کلید ماجرا است.

مطالب خواندنی :  دانشمندان از سلول‌های ریه انسان ربات ساختند!

خستگی کاربر برای مقابله با آن بسیار است. آیا برای همراهی با برنامه جدید، استراتژی جذب کاربر جدیدی وجود دارد؟

Bumble همیشه در بازاریابی مبتنی بر جامعه عالی بوده است: برگزاری رویدادها و پیدا کردن سفیرانی که واقعاً می خواهند نماینده برند باشند. این کمی در طول همه‌گیری مختل شد؛ ما از این لحظه قبل از راه‌اندازی خود برای احیای بسیاری از رویدادهای مبتنی بر جامعه استفاده می‌کنیم، زیرا افراد زیادی هستند که برای برقراری مجدد ارتباط حضوری هیجان‌زده هستند و این نقطه شروع است.

Bumble همیشه فراتر از قرار آنلاین هم بوده است. قرار آنلاین بخش بزرگی از آن است، اما ما همیشه بر این باور بودیم که به ارتباط و دوستی نیاز است، بنابراین ما سرمایه گذاری خود را در قابلیت دوستی خود گسترش می دهیم، زیرا معتقدیم که بسیاری از افراد فقط می خواهند با افراد دیگر بیرون بروند. از منظر دوستی، وقتی صحبت از رویدادهای محلی و حضوری ایمن می شود، فرصت های زیادی در آنجا وجود دارد و نیاز برآورده نشده است.

Bumble for Friends سال گذشته راه اندازی شد. آیا تا به حال شاهد این خواهید بود که آن را به عنوان یک نهاد مستقل از هم جدا کنید؟

ما هنوز در حال جمع آوری بازخورد مشتری هستیم. من برای هر دو طرفدار پرشور شنیده ام. ما هنوز در حال بررسی آن هستیم.

فروشگاه کوکوهوم
لینک کوتاه : https://www.appest.ir/?p=12071

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.