Duolingo با اتکای بیشتر به هوش مصنوعی، پیمانکاران را اخراج می کند
به گفته بلومبرگ دولینگو، ۱۰ درصد از پیمانکاران خود را کاهش داده است.
به گزارش اپست به نقل از اینجگت از بلومبرگ گزارش می دهد که Duolingo 10 درصد از پیمانکاران خود را کاهش داده و از ابزارهای هوش مصنوعی برای انجام وظایفی که قبلا انجام می دادند استفاده می کند. یک سخنگوی بدون بیان اینکه دقیقاً چه کاری برای این شرکت انجام دادهاند، به این سازمان گفت: «ما دیگر به تعداد زیادی از افراد برای انجام کارهایی که برخی از این پیمانکاران انجام میدادند، نیاز نداریم. بخشی از آن را میتوان به هوش مصنوعی نسبت داد.»
همانطور که بلومبرگ اشاره می کند، مدیر اجرایی لوئیس فون آن در ماه نوامبر به سهامداران گفت که این شرکت از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای جدید، مانند اسکریپت، “به طرز چشمگیری سریعتر” استفاده می کند.
Duolingo همچنین برای تولید صداهایی که کاربران درون برنامه می شنوند به هوش مصنوعی متکی است. این شرکت قبلاً ویژگیهای هوش مصنوعی مربوط به مشتری را نیز منتشر کرده بود. سال گذشته، یک سطح برتر به نام Duolingo Max را معرفی کرد که به مشترکین امکان دسترسی به یک ربات چت را می دهد که می تواند توضیح دهد که چرا پاسخ های آنها درست یا نادرست بوده است. یکی دیگر از ویژگیهای Max به نام Roleplay به مشترکین اجازه میدهد مهارتهای زبانی خود را در سناریوهای ساختگی، مانند سفارش غذا در یک کافه پاریس، تمرین کنند.
ظهور هوش مصنوعی مولد مدرن در چند سال گذشته ترس جامعه را از از دست دادن شغل به دلیل فناوری آشکار کرد. در این مورد، هیچ کارمند تمام وقت تحت تأثیر این کاهش شغل قرار نگرفت و سخنگوی گفت که این نشانه این نیست که مستقیماً هوش مصنوعی را جایگزین کارگران خود می کند. بسیاری از کارمندان و پیمانکاران تمام وقت این شرکت ظاهراً از ابزارهای هوش مصنوعی برای انجام وظایف خاصی در کار خود استفاده می کنند.