• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
امروز 0
1

فیس بوک از هوش مصنوعی برای تقویت الگوریتمی که ویدیوها را به شما توصیه می کند استفاده می کند

  • کد خبر : 11578
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
فیس بوک از هوش مصنوعی برای تقویت الگوریتمی که ویدیوها را به شما توصیه می کند استفاده می کند
آزمایشات اولیه روی Reels نشان داد که زمان تماشا به میزان قابل توجهی افزایش یافته است

فیس بوک از هوش مصنوعی برای تقویت الگوریتمی که ویدیوها را به شما توصیه می کند استفاده می کند

آزمایشات اولیه روی Reels نشان داد که زمان تماشا به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

فروشگاه زیبایی سبز

به گزارش اپست به نقل از اینجگت ،  از تام آلیسون، رئیس فیس‌بوک، روز چهارشنبه اعلام کرد، متا در حال اصلاح نحوه توصیه فیس‌بوک در سراسر Reels، Groups و فید اصلی فیس‌بوک با استفاده از هوش مصنوعی برای تقویت الگوریتم توصیه ویدیویی خود است. بزرگترین شبکه اجتماعی جهان قبلاً Reels، رقیب TikTok خود را به موتور جدید تغییر داده است و قصد دارد از آن در تمام مکان‌هایی در فیس بوک استفاده کند که ویدیوها – خوراک اصلی فیس بوک و گروه‌ها – را به عنوان بخشی از “نقشه راه فناوری” تا سال ۲۰۲۶ نشان می‌دهد. آلیسون در کنفرانس فناوری مورگان استنلی در سانفرانسیسکو گفت:

متا رقابت با TikTok را در اولویت اصلی خود قرار داده است، از زمانی که این اپلیکیشن که کلیپ های ویدیویی عمودی ارائه می دهد و به دلیل موتور توصیه قدرتمند خود که به نظر می رسد دقیقاً می داند چه چیزی کاربران را درگیر نگه می دارد، شناخته شده است، محبوبیت خود را در ایالات متحده در چند سال اخیر آغاز کرده است. سال ها. آلیسون فاش کرد که وقتی فیس‌بوک موتور پیشنهادی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را با Reels آزمایش کرد، زمان تماشا تقریباً ۸ تا ۱۰ درصد افزایش یافت. آلیسون گفت: «بنابراین چیزی که به ما گفت این بود که معماری مدل جدید از داده‌ها بسیار کارآمدتر از نسل قبلی یاد می‌گیرد. “بنابراین این مانند یک علامت خوب بود که می گوید، خوب، ما در مسیر درستی هستیم.”

مطالب خواندنی :  سونی پلی استیشن به زودی دو مدیر عامل خواهد داشت

تا کنون، فیس بوک از موتورهای پیشنهادی ویدیویی مختلف برای حلقه ها، گروه ها و فید فیس بوک استفاده کرده است. اما پس از مشاهده موفقیت در Reels، این شرکت قصد دارد از همان موتور مجهز به هوش مصنوعی در تمام این محصولات استفاده کند.

آلیسون گفت: «به‌جای اینکه فقط Reels را تامین کنیم، روی پروژه‌ای کار می‌کنیم تا کل اکوسیستم ویدیوی خود را با این مدل واحد نیرو دهیم و سپس می‌توانیم محصول پیشنهادی Feed خود را اضافه کنیم تا به این مدل نیز ارائه شود. “اگر ما این را درست انجام دهیم، نه تنها توصیه ها به نوعی جذاب تر و مرتبط تر خواهند بود، بلکه فکر می کنیم پاسخگویی آنها نیز می تواند بهبود یابد.”

این اقدام بخشی از استراتژی متا برای القای هوش مصنوعی به همه محصولاتش پس از رشد فناوری با راه اندازی ChatGPT OpenAI در پایان سال ۲۰۲۲ است. این شرکت میلیاردها دلار هزینه می کند تا صدها هزار پردازنده گرافیکی گران قیمت NVIDIA را خریداری کند. زاکربرگ در ویدئویی در اوایل سال جاری گفت که قطار و مدل‌های هوش مصنوعی را نیرو می‌دهد.

فروشگاه کوکوهوم
لینک کوتاه : https://www.appest.ir/?p=11578

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.