موبایلنرم افزار

اینستاگرام امسال قابلیت تگ کردن محصولات را ارائه می کند

اینستاگرام امسال قابلیت تگ کردن محصولات را ارائه می کند

به گزارش متااپست به نقل از تکفارس،اینستاگرام قصد دارد قابلیت تگ‌ کردن را برای محصولات نیز ارائه بدهد تا کاربران بتوانند آیتم‌های خاصی را در داخل پست خود تگ بکنند.

هم‌اکنون قابلیت تگ کردن محصولات فقط در نسخه بیزنس اینستاگرام قابل‌دسترس است، اما حالا قرار است این قابلیت ظرف چند ماه آینده در اختیار کاربران عادی نیز قرار بگیرد.

اینستاگرام اپست

روش تگ کردن محصولات دقیقا مشابه تگ کردن سایر اکانت‌ها خواهد بود و با ضربه زدن روی ناحیه مشخصی از تصویر یک محصول اضافه خواهد شد.

در حال حاضر، تگ کردن محصولات فقط برای کسب‌وکارهایی فعال است که یک فروشگاه در اینستاگرام دارند و عمدتا برای محصولاتی استفاده می‌شود که صاحب اسپانسر هستند. اما ظاهرا در نسخه عادی آن، کاربران هیچ پولی بابت تگ کردن یک محصول در پست‌های خود دریافت نخواهند کرد. اینستاگرام گفته است که هدف از ارائه این قابلیت کمک به توسعه کسب‌وکارهای کوچک است.

البته این موضوع در مورد فروشگاه‌های معروف صادق نیست و صاحبان آن‌ها می‌توانند از این طریق کسب درآمد کنند. در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم نسخه عادی این قابلیت چه تحولی در کسب‌وکارهای آنلاین ایجاد خواهد کرد.

نظر شما درباره قابلیت تگ کردن محصولات در اینستاگرام چیست؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Engadget

فروشگاه کوکوهوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا