اپل تخفیف های App Store را آزمایش می کند
به گزارش اپست به نقل از انجگت،اپل میگوید که در حال آزمایش یک ویژگی جدید اپ استور به نام قیمتگذاری احتمالی است تا مشتریان را بر اساس سایر خریدهایشان به اشتراکهای ارزانتر جذب کند. این مدل قیمتگذاری احتمالی به توسعهدهندگان این امکان را میدهد که به مشتریانی که قبلاً اشتراک سرویسهای دیگری را دارند، اعم از برنامههای خود توسعهدهندگان یا برنامههای شریک متصل، تخفیفهایی ارائه دهند.
با توجه به ۹to5Mac، اپل میگوید که این تخفیفهای همراه هم در فروشگاه App و هم در «کانالهای بازاریابی خارج از پلتفرم» برای مشتریان بسیار قابل مشاهده خواهد بود – همچنین در جاهای دیگر. این برنامه با گروهی منتخب از شرکتکنندگان شروع میشود، قبل از اینکه در ماههای آینده برای توسعهدهندگان بیشتری عرضه شود.
سالی است که اپ استور اپل و نحوه رسیدگی به خریدهای درونبرنامهای را بررسی میکند. همین پاییز امسال، اپل از دادگاه عالی درخواست کرد حکم قبلی را که به توسعه دهندگان اجازه می داد از سیستم های پرداخت خارج استفاده کنند، لغو کند و کارمزد تراکنش ۳۰ درصدی اپل را دور بزند. این به نوعی راهی برای بازگشت به لطف خوب توسعه دهندگان است.