Hi-Fi Rush Xbox در ۱۹ مارس برای PS5 عرضه می شود
به گزارش اپست به نقل از انجگت، یکی از بدترین رازهای پنهان در بازی اکنون رسمی شده است. Hi-Fi Rush انحصاری سابق Xbox در ۱۹ مارس برای PS5 عرضه می شود. بسیاری انتظار داشتند که این خبر در جریان نینتندو دایرکت روز چهارشنبه که بر روی بازی های شخص ثالث متمرکز بود اعلام شود، اما Bethesda این خبر را چند ساعت بعد تایید کرد.
در طول Direct مشخص شد که Pentiment و Grounded به سوئیچ متصل بودند. هر دو عنوان نیز به ترتیب در ۲۲ فوریه و ۱۶ آوریل برای PS4 و PS5 عرضه خواهند شد. Grounded از پشتیبانی متقابل بین Xbox، PlayStation، Nintendo Switch و PC برخوردار خواهد بود.
در همین حال، مایکروسافت فاش کرد که چهارمین بازی که به پلتفرمهای دیگر میرود Sea of Thieves است که در ۳۰ آوریل برای PS5 عرضه میشود. این بازی از بازی متقابل بین PS5، Xbox و PC پشتیبانی میکند.
Hi-Fi Rush در اوایل سال ۲۰۲۳ و زمانی که مایکروسافت این بازی را در همان روز بر روی ایکسباکس و رایانه شخصی اعلام و منتشر کرد، عرضه شد. Beat-’em-up مبتنی بر ریتم به لطف جلوه های بصری و موسیقی متن قاتل خود به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد – این واقعیت که بلافاصله بدون هزینه اضافی در Game Pass در دسترس قرار گرفت نیز کمک کرد.
نسخه PS5 شامل تمام محتواها، از جمله دو حالت اضافی از بهروزرسانی Arcade Challenge است. یک نسخه لوکس دیجیتال شامل لوازم بیشتری می شود و Gears اضافی را به شما می دهد تا بتوانید در ارتقاء آن هول کنید.
مایکروسافت به دنبال بهبود بخش نهایی بازی خود است. در ماههای اخیر، این شرکت اخراجهای گستردهای را انجام داده و درآمد Activision Blizzard را کاهش داده است تا به آن کمک کند.
شاید در راستای این استراتژی، رهبران ایکسباکس اخیراً شایعاتی مبنی بر عرضه بازیهای اول پارتی دیگر روی «سایر کنسولها» تأیید کردند. آنها در اوایل این ماه فاش کردند که چهار بازی از شکاف بزرگ عبور خواهند کرد، اما از ذکر عناوین آنها خودداری کردند، به غیر از تایید اینکه Starfield و Indiana Jones و The Great Circle در میان آنها نیستند.
فیل اسپنسر، مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ، گفت: این چهار بازی حداقل یک سال است که روی ایکسباکس و رایانههای شخصی عرضه شدهاند و به پتانسیل کامل خود در این پلتفرمها رسیدهاند. دو (Grounded و Sea of Thieves) بازیهای جامعه محور/چند نفره هستند. بقیه بازیهای کوچکتری هستند که هرگز واقعاً بهعنوان پلتفرمهای انحصاری ساخته نمیشوند. Hi-Fi Rush در دسته دوم قرار می گیرد، با توجه به اینکه مایکروسافت مدت ها قبل از خرید ZeniMax Media، مادر استودیو Tango Gameworks و ناشر Bethesda Softworks، در حال توسعه بود.